About Us

რეზო დემეტრაშვილი


დაიბადა 1949 წელს. 1971 წელს დაამთავრა საქართველოს პოლიტექნიკური ინსტიტუტის მექანიკა-მანქანათმშენებლობის ფაკულტეტი. იმავე წლიდან მუშაობა დაიწყო მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში უმცროს მეცნიერ თანამშრომლად .
1978-2008 წლებში მუშაობდა საქართველოს მელიორაციისა და წყალთა მეურნეობის სამინისტროში სხვადასხვა პასუხისმგებელ თანამდებობებზე.
2008 წლიდან კი მუშაობს სსიპ რაფიელ დვალის მანქანათა მექანიკის ინსტიტუტში მეცნიერ თანამშრომლად. 2009 წელს დაიცვა დისერტაცია დოქტორის აკადემიური ხარისხის მოსაპოვებლად თემაზე: შიგაწვის ძრავას სიმძლავრის ფორსირება ავტომობილის მოძრაობის სამუხრუჭო რეჟიმებზე.
გამოქვეყნებული აქვს 10-ზე მეტი სამეცნიერო ნაშრომი,
რომელთაგან მნიშვნელოვანია:

  1. Kordzadze.B.I.  Demetrashvili R.S. Natriashvili T. M. Maintenance of principle indices of the turbosupercharged diesel operation under high altitude conditions. // Tbilisi, “Problems of Mechanics”. №4(33) 2008, p.29-33.//
  2. Kordzadze.B.I.  Demetrashvili R.S.  A Mathematikal model for calculation of the operation process in the automobile engine with forced rotation, // Tbilisi,”Problems of Mechanics”. 2008, №4( 33 ), p.48-51.
  3. ბ. კორძაძე, რ. დემეტრაშვილი, “ტურბოჩაბერვიანი და შუალედური გაგრილების მქონე დიზელის ძრავას სიმძლავრეზე შეწოვის ტრაქტში თბოცვლის პროცესების გავლენის გამოკვლევა”. //თბილისი, სამეცნიერო ტექნიკური ჟურნალი „ტრანსპორტი და მანქანათმშენებლობა,“ #4(16),2009, გვ. 128-134.//
  4. Kordzadze.B.I., Natriashvili T. M., Demetrashvili R.S. “Results of the Theoretical and Experimental Research into the Brake Power Forcing process of the Automobile internnal combustion Engines, // Proceedings of X International Conference on the Improvement of the Quality, Reliability and Long Usage of Technical Systems and Technological Processes, Eilat, Israel, 2012, pp. 23-25//
  5. Кордзадзе Б. И., Натриашвили Т. М.,Деметрашвили Р. А., Теоретическое исследование изменения мощности дизеля с турбонаддувом по температуре охлаждения наддувочного воздуха // Международная научно-техническая конференция «Турбонаддув автомобильных и тракторных двигателей», Протвино, Россия, 2009, ст. 22-25//
  6. Natriashvili T., Kordzadze B., Demetrashvili R., “Results of the Theoretical and Experimental Research into the Brake Power Forcing process of the Automobile internnal combustion Engines, // Proceedings of X International Conference on the Improvement of the Quality, Reliability and Long Usage of Technical Systems and Technological Processes, Eilat, Israel, 2012, pp. 23-25//
  7. თ. ნატრიაშვილი, ბ. კორძაძე, რ. დემეტრაშვილი, “შიგაწვის ძრავას სამუხრუჭო სიმძლავრის ფორსირების ოპტიმალური ზღვარი“, //ნ. ვალიშვილის დაბადების 80 წლისთავისადმი მიძღვნილი II საერთაშორისო კონფერენცია „მექანიკის არაკლასიკური ამოცანები“, ქუთაისი, 2012, გვ. 356-360//
  8. ბ. კორძაძე, რ. დემეტრაშვილი, დიდეფექტური ძრავულ-მუხრუჭიანი საავტომობილო შიგაწვის ძრავების სამეცნიერო-ტექნიკური კვლევა, // თბილისი, „მეცნიერება და ტექნოლოგიები“, #2(716), 2014, გვ.77-88 //
Tel: 278-09-99, 599 90-49-73,
E-mail: redli7@mail.ru


 



Copyright © 2016 SleekBiz. All Rights Reserved. Free SleekBiz Template by pFind Goodies